پایگاه اطلاع رسانی هیئت اصحاب المهدی (عج)

تو لشکرتـ باشمـ یـارتـ باشمـ با اصحابـ المهدے

پایگاه اطلاع رسانی هیئت اصحاب المهدی (عج)

تو لشکرتـ باشمـ یـارتـ باشمـ با اصحابـ المهدے

مشخصات بلاگ
پایگاه اطلاع رسانی هیئت اصحاب المهدی (عج)

مراسم عزاداری گلچین جلسات هغتگی

محرم و صفر ۱۴۳۸ - ۱۳۹۵

هیئت اصحاب المهدی (عج)



به نفس :

کربلایی احمد یاری



بخش اول : کربلایی احمد یاری / دلم و رو دست میگیرم وقتی میام پیش شما ( زمینه )

بخش دوم : کربلایی احمد یاری / سخته میبینم رو نیزه سرت ( زمینه )

بخش سوم : کربلایی احمد یاری / دم صحن تو همه غصه ها میره از یادم ( زمینه )

بخش چهارم : کربلایی احمد یاری / از من وفا ندیدی از تو جز وفا ندیدم ( شور )

بخش پنجم : کربلایی احمد یاری / وقتی از تو دورم ناراحتم ( شور )

بخش ششم : کربلایی احمد یاری / یه کربلا به این گدای بی وفا بده ( شور )

بخش هفتم : کربلایی احمد یاری / شاه کربلا ای خون خدا ( شور )

بخش هشتم : کربلایی احمد یاری / بهترین امیر دلم شده به پای عشق تو اسیر ( شور )

بخش نهم : کربلایی احمد یاری / دلم برای تو می تپه آقاجان ( شور )

بخش دهم : کربلایی احمد یاری / رویای شیرین شبها ای عشق امروز و فردا ( شور )

بخش یازدهم : کربلایی احمد یاری / جونمو بگیر از من خودتو نگیر از من ( شور )

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی